duminică, 21 februarie 2010

Ziua "Z"

Dupa cum bine v-am anuntat intr-o postare anterioara, astazi a fost o zi mare pentru mine. Am candidat ca membru in Biroul Politic Municipal al P.N.L Iasi, din dorinta de a reprezenta tinerii si a demonstra ca suntem o generatie capabila sa ne asumam responsabilitati in cadrul partidului.

Ziua a inceput cu emotii pentru mine, fiind prima mea candidatura in cadrul partidului. Am conceput un discurs coerent, concret si pertinent subliniind necesitatea unei colaborari si comunicari mai profunde intre organizatia de seniori si organizatiile de tineret. Rezultatul final a fost de 204 voturi din 338 valabil exprimate.Va asigur ca aceste voturi ma vor responsabiliza si ma vor ambitiona.

Vreau sa le multumesc atat celor care mi-au fost alaturi si au avut incredere in mine, cat si celor care au ezitat sa imi acorde sprijinul, dar pe care sper sa ii castig in viitorul mandat, demonstrandu-mi competentele.

Felicitari membrilor biroului ales, sunt increzator ca impreuna ne vom atinge obiectivele propuse: de a castiga Primaria Iasi in 2012 si de a transforma orasul intr-o capitala europeana.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu